Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кожен гравець обирає собі фішку шукача пригод і розміщує її на моделі повітряного корабля. Один з гравців стає капітаном, і ця роль передається по черзі кожному гравцеві. Капітан не може залишити корабель, якщо на борту є хоча б один пасажир. Чим довше гравець залишається на кораблі, тим більшу нагороду він отримає. Однак, якщо капітан не впорається з загрозами, подорож завершується, і починається нова.
Грати дуже просто. Капітан кидає кубики, які визначають, з якими загрозами зіткнеться корабель на шляху до міста. Пасажир обирає, чи довіритися капітану і залишитися на кораблі, чи покинути його. Якщо пасажир покидає корабель, він отримує лише той «скарб», що відповідає місту, в якому корабель знаходиться на даний момент. Якщо ж пасажир вирішує залишитися, то у разі подолання загроз капітаном, корабель вирушає до наступного міста, і пасажир отримує можливість здобути ще один скарб. Далі капітаном стає наступний зліва гравець, чия фішка досі на кораблі, і подорож продовжується. Гравець, який набере 50 балів, перемагає.