Ми здійснюємо повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Обмін та повернення товарів належної якості можливий протягом 14 днів з дня продажу або отримання товару, за умови збереження товарного виду купленої гри, упакування та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Обміняти або повернути товар можна в наших магазинах:
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт, чек та сам товар.
Ми повернемо гроші відразу чи, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Важливо! Якщо ви сплачували карткою, повернення також буде безготівковим. При цьому необхідно мати при собі чек, який видає термінал.
Жителі інших міст можуть відправити товар назад за допомогою служб доставки. Якщо у товару збережений товарний вигляд та цілісність упакування, ми обміняємо його або повернемо гроші.
Доставка товару належної якості для здійснення обміну чи повернення оплачується покупцем.
У разі виявлення заводських недоліків, доставка оплачується магазином Мозгус.
• товар був у вжитку і має сліди використання: подряпини, відколи, потертості, наносилося мастило, розбирався товар або піддавався регулюванню налаштувань
• товар не повністю укомплектований і порушена цілісність пакування
• порушено ярлики та заводське маркування
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.