Ми здійснюємо повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

 

Строки повернення і обміну

Обмін та повернення товарів належної якості можливий протягом 14 днів з дня продажу або отримання товару, за умови збереження товарного виду купленої гри, упакування та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Умови повернення для товарів належної якості

Обміняти або повернути товар можна в наших магазинах:

 

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт, чек та сам товар.

Ми повернемо гроші відразу чи, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

 

Важливо! Якщо ви сплачували карткою, повернення також буде безготівковим. При цьому необхідно мати при собі чек, який видає термінал.

Жителі інших міст можуть відправити товар назад за допомогою служб доставки. Якщо у товару збережений товарний вигляд та цілісність упакування, ми обміняємо його або повернемо гроші.

Доставка товару належної якості для здійснення обміну чи повернення оплачується покупцем.

У разі виявлення заводських недоліків, доставка оплачується магазином Мозгус.

 

Товар не підлягає поверненню якщо:

• товар був у вжитку і має сліди використання: подряпини, відколи, потертості, наносилося мастило, розбирався товар або піддавався регулюванню налаштувань

• товар не повністю укомплектований і порушена цілісність пакування

• порушено ярлики та заводське маркування

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.